Cum faci afaceri online cu mâncare vegană şi cât de pretenţioşi sunt clienţii români. Povestea unei bucătării sălbatice

https://www.startupcafe.ro/sites/default/files/styles/795x470/public/Wild%20Forest_startup.jpg
Mâncarea vegană, sau de post – după cum preferă unii să-i spună, capătă din ce în ce mai multă atenţie. Tocmai de aceea fanii acestui gen de mâncare nu se mai mulţumesc doar cu ideea “fără carne” şi caută gusturi noi, interesante sau care să le amintească de copilărie. Ana, antreprenoare din București, a decis să transforme apetența vegană în propria afacere.
Când ai un stil de viaţă plant-based dar eşti şi gurmand, restaurantele de pe această nișă, din România, nu prea pot să te satisfacă – spune Ana Rusu, fondatoarea Wildforest.co, o “bucătărie” online cu mâncare vegană.
StartupCafe.ro: Cum a apărut ideea acestui business?
Ana Rusu: Wild Forest a apărut acum 3 ani, conturându-se mai degrabă ca raspuns a unei nevoi personale.
Ne doream un loc prin care să arătăm că mâncarea plant-based (sau vegană/de post, după cum este cunoscută la noi) este fascinantă, deşi are o reputaţie slabă.
Scena vegetariană a răspuns afirmativ la trendul din ultimii 5-7 ani însă, din păcate, România s-a axat doar pe partea nutriţională, luând môt-a-môt concepte de nutriție şi plasându-le în farfurie, fără pregătiri culinare. Ni s-a părut o treabă superficială şi aşa am hotărât să deschidem Wild Forest Cuisine.
 StartupCafe.ro: Ce este Wildforest.co? Cum funcţionează ca model de business şi care este profilul clientului?
Ana Rusu: Wildforest.co este un proiect, business dacă vrei, de catering, plant-based cu livrări la domiciliu. 
Am început cu un meniu a la carté mai restrâns şi livrăm aproape în toate zonele Bucureştiului. Pe lângă meniul a la carte în care găsim preparate perfecte pentru prânz, avem şi o categorie de torturi care se fac pe comandă pentru diverse evenimente şi categoria de subscription, care e practic un abonament de 5, 10 sau 20 de zile la un prânz.
Acesta poate include doar felurile principale (supă+fel principal) şi/sau desert/băutură, iar dish-urile urmează un meniu diversificat, astfel încât timp de 15 zile să nu ai parte de acelaşi preparat.
Ne adresăm unei comunităţi diverse. Clienţii noştri au vârste foarte diferite, oscilând în grupul de 20-60 ani, cu un background la fel de divers; balanţa cântăreşte mai mult undeva în zona de creativitate.
Factorul comun, însă, este sănătatea holistică la care aspiră, începând cu mâncarea pe care o consumă, aceasta fiind pasul cel mai la îndemână, după părerea noastră.
Articolul integral pe StartupCafe.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

110 milioane de euro pentru apa din Covasna. Îi luăm sau îi lăsăm pe..apa sâmbetei?

ADR Centru va gestiona peste 1,4 miliarde euro fonduri nerambursabile pentru județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș și Sibiu

Oportunitate de finanțare pentru IMM-urile ce vor să adopte un model de afaceri circular prin programul C-VoUCHER