Cum faci afaceri online cu mâncare vegană şi cât de pretenţioşi sunt clienţii români. Povestea unei bucătării sălbatice

Mâncarea vegană, sau de post – după cum preferă unii să-i spună,
capătă din ce în ce mai multă atenţie. Tocmai de aceea fanii acestui
gen de mâncare nu se mai mulţumesc doar cu ideea “fără carne” şi caută
gusturi noi, interesante sau care să le amintească de copilărie. Ana, antreprenoare din București, a decis să transforme apetența vegană în propria afacere.
Când ai un stil de viaţă plant-based dar eşti şi gurmand, restaurantele de pe această nișă, din România, nu prea pot să te satisfacă – spune Ana Rusu, fondatoarea Wildforest.co, o “bucătărie” online cu mâncare vegană.
StartupCafe.ro: Cum a apărut ideea acestui business?
Ana Rusu: Wild Forest a apărut acum 3 ani, conturându-se mai degrabă ca raspuns a unei nevoi personale.
Ne doream un loc prin care să arătăm că mâncarea plant-based (sau
vegană/de post, după cum este cunoscută la noi) este fascinantă, deşi
are o reputaţie slabă.
Scena vegetariană a răspuns afirmativ la trendul din ultimii 5-7 ani
însă, din păcate, România s-a axat doar pe partea nutriţională, luând
môt-a-môt concepte de nutriție şi plasându-le în farfurie, fără
pregătiri culinare. Ni s-a părut o treabă superficială şi aşa am hotărât
să deschidem Wild Forest Cuisine.
StartupCafe.ro: Ce este Wildforest.co? Cum funcţionează ca model de business şi care este profilul clientului?
Ana Rusu: Wildforest.co este un proiect, business dacă vrei, de catering, plant-based cu livrări la domiciliu.
Am început cu un meniu a la carté mai restrâns şi livrăm aproape în
toate zonele Bucureştiului. Pe lângă meniul a la carte în care găsim
preparate perfecte pentru prânz, avem şi o categorie de torturi care se
fac pe comandă pentru diverse evenimente şi categoria de subscription,
care e practic un abonament de 5, 10 sau 20 de zile la un prânz.
Acesta poate include doar felurile principale (supă+fel principal)
şi/sau desert/băutură, iar dish-urile urmează un meniu diversificat,
astfel încât timp de 15 zile să nu ai parte de acelaşi preparat.
Ne adresăm unei comunităţi diverse. Clienţii noştri au vârste foarte
diferite, oscilând în grupul de 20-60 ani, cu un background la fel de
divers; balanţa cântăreşte mai mult undeva în zona de creativitate.
Factorul comun, însă, este sănătatea holistică la care aspiră,
începând cu mâncarea pe care o consumă, aceasta fiind pasul cel mai la
îndemână, după părerea noastră.
Articolul integral pe StartupCafe.ro
Comentarii
Trimiteți un comentariu